drugs are easy

Under lovet har jag handlat ganska mkt, både bra och dåligt tkr jag. Jag var i SKLHM med norepore. Jag trodde jag hade money på kontot men när vi kom till Topshop vart mitt kort nekat. Jag spelade dum som jag gör i kriser och säger att min bank en knasig men jag visste mkt väl vad the problem was och sa att jag kommer tillbaka för jag skulle minsann ha de där två klänningarna. Så vi rusa till bankomaten och som sagt, no money. Kusinvitaminen var snäll och lånade mig pengar för mitt sjukliga beroende. Vad är det med mig?! Jag behövde itne ens klänningarna och jag hade inte en pengar? Vad är mitt problem.

Var i telge igår och köpte ännu mer saker. Under lovet har jag sammanlagt köpt:

*Röd klänning
*Blå klänning
*Prickig klänning
*Mönster strumpbyxor
*Vanliga strumbyxor
*Randiga strumpbyxor
*Nagellack
*Fickspegel (vars lucka e hård som sten)
*Saltvattenspray
*Diadem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0