gingers do have souls

Idag var det en otroligt bra dag. Jag vaknade väldigt pigg, ovanligt. Vi hade hålistimme, så vi gick ner några stycken för att äta. Vi skulle sitta på maren men vi kom på att det var ganska så kallt. Kanske var lika bra så för vid maren finns det livsfarliga och blodtörstiga fåglar, och Frida är livrädd för birdies. Det är så roligt att se Frida som i vanliga fall är jättemodig och kan gå fram och snacka med främlingar, skrika som en liten flicka så fort det kommer en fågel flygande/simmande. Jag tycker i alla fall om fåglar. Det får mig att drömma tillbaka på den gamla goda tiden då vi hade vår hönsfarm. Miss you HönaPöna, Tjorven, Pullan, Blixten, Toffsan och alla ni andra <3

Efter Nancys besöket åkte vi upp till skolan och solade innan natur. Och nu sitter jag här. Jag tar paus ifrån att läsa om Oliver Äckelungen Twist.

 
Det lönar sig att sola på rasterna. The freckles har börjat komma


Kommentarer
Postat av: fridelinen

jag har dåliga erfarenheter av fåglar, dom kan inte kontrollera att sitt bajs inte hamnar i huvet på en och vissa utav dom attackerar... och jag kan ju inte veta vilka som gör vad, måste därför dra alla över en kam och hata alla fåglar! ;)

2010-04-19 @ 18:16:42
URL: http://fridelinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0