goodbye my lovers, goodbye my friends

Snart åker jag. Jag är nervös, jag är glad, jag är spänd och är sugen på att leva the american life igen! I usa är där man mår bra, där finns ju allt man vill. Vad alla än säger om landet så älskar jag det. Nu har jag i alla fall packat väskan och är nästan redo att åka.

Det bästa med resan att jag äntligen får vara med vira, hon e ju aldrig hemma nu förtiden. Direkt när hon kommer sticker hon över till en kompis. Så nu får jag äntligen ha henne för mig själv! Ta massa fula kort och skratta åt dem, bli uppspelta över allt mums, prata om amerikaner utan att de fattar nåt, sitta och prata om att vi ska shoppa i hela tiden så pappa blir irriterad. Det är så våra amerikareser oftast brukar se ut. Bävar dock inför planresan. Vira e alltid så tjurig på planet och ska bara sova. OCh då med öppen mun så jag måste stirra in i hennes gap. Mys!

Det första jag ska göra är att ta en fet kaffedrink, det jag längat efter sen Juli. Jag har lovat Becka att blogga minst varannan dag så att hon överlever, eftersom min blogg är hennes allt :) känner mig viktig. Kommer sakna alla mysiga i skolan, och lilla affi förstås. Den gamla gäddan. Nu ska jag fortsätta packa i alla fall. Vi åker till arlanda och sover på hotell och äter på e4baren idag. Muuuuums. PUSS


langar in en sån där halvful bild på mig.

Kommentarer
Postat av: DAVID

hoppas du får det äckligt tråkigt och köp saker till mig:)

2010-04-29 @ 18:19:26
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jag hoppas du får det riktigt jävla bra! :)

2010-04-29 @ 19:18:50
Postat av: becks

gissa vilka som inte är tsm längre..

2010-04-30 @ 18:23:28
Postat av: Joanna

Elin fan vad jag är avis på dig!!!!

2010-05-02 @ 20:17:51
URL: http://joannagrinig.blogg.se/
Postat av: DAVID

minst varannan dag var det? så sluta mytta

2010-05-03 @ 08:35:35
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0