hey soul sister

Jobbade idag, började 9. Jobbigt som tusan! M&P hämta mig för vi skulle kolla data, men jag bestämde mig för att önska mig en när jag fyller 18. Man vill ju ha så mkt det går till FLORIDAAAAAAAAAAAAAAAA.

När vi var på mackedonken parkeringen stod vi brevid en bil där det stod: "En arbetande flatcoated är en lycklig hund". Jag och pappa garva och jag sa: Försöker de övertala sig själva att deras hund är lycklig eller? Pappa var uppmärksam och såg en pappa och son komma mot bilen och blev tyst. Jag fortsatte dock håna skylten. "Vår hund ÄR FAKTISKT LYCKLIG" Märkte att det var deras bil när jag fick sura blickar från gubben och sonen. Ooopps.
Men sätter man den skylten på bilen får man skylla sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0