my life would suck without you

Fail 1: Jag, Alex , Frida och Menge satt på fotolektionen och flamsa lite. Sen skulle jag lägga upp mina fötter på en stol och då tog min klänning vind och flög upp utan min reaktion. Sen upptäckte jag att mina knallrosa trosor med vita hjärtan på syndes, och att alla sett dem så skrek och skämdes. Alex och Frida skratta av förvåning. Jag skämdes så jag bestämde mig för att fly och hoppade upp. DÅ syntes trosorna for real. Klänningen hade fastnat på ryggen...sen visade det sig att de inte hade synts första gången, men defnitivt andra gången.

Fail 2: Bibblan var stängd igår. Och idag stängde den 5 och jag stannade i södertälje och satt och slappa vid maren med Frida så det hann stänga. Och jag måste ha en bok till svenskan.

Fail 3: Alfons började hulka och skulle spy haha så jag fick panik och ropa på mamma och mamma skrek att jag skulle flytta han från mattan. Dock vågade jag inte så affe spydde ner hela mattan! Mamma vart arg.


Kommentarer
Postat av: Becks.

Jag ska låna bok imorgon, skaru med? ;)

2010-04-13 @ 20:19:26
Postat av: elvy

ahahahaha classic affe

2010-04-13 @ 22:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0