say why does cecilia lind cry?

uuuuäää. Mår inte bra just nu. Bävar inför 1 timmes bussresa med massa skumma dofter som är överallt. Hjälp. Måste sitta nära utgången och va nära att springa ut, om vi så är vid Almnäs eller nåt. Igår var de party@sorunda! Det var nice tycker jag i alla fall. Vi förfesta hos Jytte med Balladen om Fredrik Åkare med Corren (mitt val). Sen drog vi vidare till Sandras fest.  Åkte hem med två grabbar och en fridelin. Blev pommes på mcdonalds mmmmm. Mumsi. Var hemma 10 i 2. Skööönt.

Jag har inte bloggat på hela helgen. Jag hoppas Bexi (mitt största fan) har överlevt helgen.

Kommentarer
Postat av: Becks

Jag har iaf haft en jävligt tråkig helg för att du inte har bloggat :(

2010-04-25 @ 16:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0