streetlight people

Mitt nya beroende: Biggest Loser. Top Model släng dig i väggen, jag har gått över till den andra sidan.

Jag älskar programmet! Hela den här veckan har jag sett alla avsnitt och jag e helt fast. Jag tycker det är värsta coola programmet där vissa går ner 6 kilo på bara en vecka! Det är galet, och de är duktiga. Jag tycker det är skitbra att de tar tag i det. Jag blir riktigt berörd haha patetiskt nog. Idag försökte mamma stänga av TV:n när jag titta och jag sa ifrån. Hon nämnde nåt om att jag hade issues.

Det roliga var att förut så fattade jag inte vad Biggest Loser innebar. Jag tänkte: Varför skulle man vilja bli den största losern? Det är väl inge kul. Men sen kom jag på att det betydde den största förloraren av kilo hahaha...långsökt namn tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0