the darkness that we know

En ledig underbar dag. Jag vaknade kl kvart i 8 och var super pigg, och det kändes bra. Jag gick upp och la ig i soffan direkt. Jag kollade på Biggest Losers avsnitt från igår. Jag är fortfarande upprörd över att jag missade det i måndags. Det verkade ha varit ett bra avsniitt. Mina hatobjekt åkte. Men men, nu har jag i alla fall ställt in på vår inspelingsgrej att Biggest Loser ska spelas in varje avsnitt när vi är borta, nice.

Sedan låg jag och solade en timme på balkongen så jag var alldeles knallröd i ansiktet och massa nya fräknar hade poppat upp som små champinjoner i skogen. Sen har jag ätit hela dagen också, duktiga mig. Men sedan gick faktiskt jag och David ut med Niki 1½ timme idag. Niki har varit olycklig hela dagen för hon har PMS, så hon har pipit och pussat mig hela dagen. Hon är ledsen för att hon inte har en kille stackaren.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0