this time baby

Idag var det en solig och fin dag, det gillar vi. Det ska tydligen bli sämre väder men det skiter ju jag fullständigt i eftersom jag DRAAAAAAAAAAAAAAR på fredag. Måste packa känner jag, insåg det typ igår att jag åker snart. Ska endast ha med mig tre klänningar och trosor, sen får USA stå för mina kläder. Längtar längtar längtar.

Jag hade utvecklinsstördsamtal nyss med Jan, det gicm väl hyffsat . Samma saker man pratar om som man gjort sen 1:an: Lotti, Matten och Spanskan.

Veckan ser sjukt soft ut

Onsdag: Endast handledartid = Ledig för min del hehe
Torsdag: Prov 8:30 slutar efter det, sen stallet.
Fredag: Take Off.

 
Bilden på mig har Frida tagit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0