oh won't you take me home

JAG VILL BARA ÅKAAA NUUUUUU. Till Florida alltså. Det e ca 3 grader ut i slutet av April? Alltså jag blir arg OCH LEDSEN. I tisdags vare sommar och nu är det vinter igen för det snöar. Rebecca fråga mig idag vad ska du göra där egentligen och när jag berätta längta jag som fan. I alla fall så ska jag:

* SHOPPA (viktigast)
* Sola & Bada
* Dricka starbucks (minst 1 om dagen)
* Äta amerikanskt snacks
* Gå på Universial Studios (nöjesfält)
* Titta på alligatorer som ligger och badar och myser vid vägkanten
* Äta donuts
* Ta massa onödiga kort på typ träd med min systemis


 













Kommentarer
Postat av: DAVID

hoppas det är svinkallt och starbuckskaffet smakar skit

2010-04-22 @ 17:59:58
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/
Postat av: Johanna Ebba Katarina Karlsson

Men snälla Elin, ta roliga bilder! Typ värsta som finns när man är alldeles spänd när man klickar in o ska kolla bilder så e de massa natur skit på dom! Ta på dig och dina syster och allt ni shoppar ist :D



Ps: Ta ett ex av Gynnings bok till mig me! Ds

2010-04-22 @ 18:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0