Mer jul ge mig

Dagen började med att man vaknade helt utsövd, kändes bra! Väckte också den som aldrig är utsövd. Underbar jag är. Sen åkte jag in till Södertälje och fick skjuts av Vira och Andreas till jobbet. Jobbade i 3 timmar i julstressen, dock gick tiden väldigt sakta, hm! Sen när jag kom hem träffade jag Jonathan igen och vi bytte klappar över ett glas julmust. Jag fick en behövd webbkamera som jag suktat efter, snuffe han är. Han fick ett halsband och en mugg med skägg på.
Nu borde man kanske gå och lägga sig eftersom jag jobbar 8-12 imorgon. Sedan blir det julfika hos mormor och sedan börjar ritkiga julafton hos farmor och farfar med kusiner. Känns som årets jul kommer bli riktigt bra!






Leker med min julklapp

Kommentarer
Postat av: thilda

goooood jul elin :-D!

2010-12-24 @ 13:26:22
URL: http://thildss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0