My religion is you

Dagen har inte alls varit något bra. Eller jo det var bra att jag, Amanda och Menge lyckades få ihop en reklamfilm till sist. Vi vart nöjda och Kjell vart nöjd, blir resten av skolan det? Återstår attt se. Dagen har inte varit bra för jag är så jävla less på vintern. Jag är less på att ha en ful fet jacka på mig, och fula feta skor. Jag hatar också att jag känner mig så sjukt otränad och orkar inte göra nåt åt det. Inga kläder sitter fint längre, orkar bara dra på mig ett par baggy jeans och en tshirt. Känner mig fet och ful, KUL. Oj fick in ett litet julrim där också, trevligt trevligt. Nu tycker väl alla att jag är en bitterbäver, men det är ju min blogg så bättre att jag klagar här än på någon annan? Nu ska jag fortsätta göra lussebullar och bättra på min kropp. Efter nyår ska jag bli fit. Mitt första nyårslöfte. Nice.


Langar in en bild på Niki, är inte värd att visas idag. HAHA fan vad emo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0