keep it cool

Något jag blir grymt jävla galen på är mobilringsignaler reklam. Typ glomobil.
"Vill du att din mobil ska vara mycket roligare än alla andras och blinka?"
"Vill du veta om din kille är otrogen? Gör detta test!"
"Vill du se underkläderna på folk? Beställ denna röngtenaplikation!"

HFWHJFJSNFJSWFJHSJGJEDGJNVJNGDGDJNKA<ÅQESFNJDV

Jag dör. Och grejen är att de visas mest när kl är 4, då alla barn är hemma, för de vet att barn luras lättast och läser inte all info. Hur jag fått denna info beror på att jag var ett "barn" som blev lurat...
Jag såg världens sötaste gris på Tv:n som skrek. Så jag beställde den för 15 kr.
Jag fick inte ringsingalen till mobilen, utan fick ist en länk. Och orkade inte hämta den från nätet.
Sen ungefär varje dag fick jag ett sms med en länk och jag fatta inte vad det var.
Sen när det stod 500 kr extra på min mobilräkning förstod jag varför.
Det står alltså längst ner med minibokstäver "Du börjar nu en premunation på gloimobil"




Kommentarer
Postat av: DAVID

haha ägd

2010-02-15 @ 21:16:08
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0