oh watcha say

Dagen började med en extremt försenad buss, och idag var dagen då man inte ville vara försenad. För idag var det idrottsdag och jag hade bokat ridning. Jag mickis och bex var de från klassen. Första gången jag avar på SRK, och inte sista gången. Red ca en halvtimme och det var jävligt jobbigt! Fick håll direkt haha.
Är nog den mest otränade människan i världen. Jag och Mickis skrev i alla fall in oss på ridskolan och ska börja nästa vecka.
Blir kanske en hästnörd igen och har hästaffischer som täcker hela väggarna. Återstår att se.
Idag  var också första onsdagen på mycket länge som jobbet var kul För vira jobba och då flamsar vi. Hon e kul. Och med henne kan jag va hur ful jag vill.


Kommentarer
Postat av: lovisa

haha jag tror faktiskt att jag är mer otränad :D

2010-02-11 @ 12:49:44
URL: http://chaitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0