wanna be on top?

Sitter och kollar på gamla sugiga repriser av Top Model när jag egentligen borde plugga. Varför kollar jag? Det är så himla dåligt. Det är sjukt att tjejerna blir mindre lika modeller för varje år. De blir också mer irriterande och bitchiga för varje år. Jag menar en gång tog de med en tjej som hade gamnacke och hade Asbergers,  och baa åååh du ser verkligen ut som en modell. Men hon kunde ju inte ens sträcka på nacken. Och de sa hela tiden men gud du har värsta modellkroppen. Bullshit. 
 Jag tror att de hittad alla modeller som finns i USA, så tyvärr Tyra gör inte en 12:e säsong eller vad det nu är...


Kommentarer
Postat av: josephine

sv: asså jag red hela min barndom typ eller va man ska säga, alltså jag kan alla grunder och så, när jag var liten hoppade jag till och med men det tror jag varken att jag skulle våga eller kunna nu! haha! men vilka dagar rider ni på och hur mycke kostar de o sånt?

2010-02-18 @ 17:30:18
URL: http://josiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0