Alright, hold tight

Igår så skulle jag egentligen på 18 års kalas i Järna, men på grund av kyla och trötthet så stannade jag hemma i varma Nykvarn ist. Jag gick till Hallen och kollade på match med goda vänner. Sedan gick vi hem till jesper där det kollades på Time Out (det sämsta programmet in history) och dracks kaffe. Sen hämtade vira och petter mig för de var på väg hem och jag orka inte gå 1 kilometer hehe.

Sen idag kom mormor och morfar med semlor, mumsi! Sen peta jag på ljuset så det rann rött stearin på mammas vita duk och alla skällde på mig. Det vart lite dålig stämning ett tag men det vart bättre sen :) Idag har jag inga planer, blir nog must och chipskväll till robinson! yes

Kommentarer
Postat av: DAVID

du är inte välkommen hemma hos dig längre nu när du inte kunde låta bli att peta på ljuset, som på rhodos

2010-01-09 @ 19:53:00
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tack så mycket!:)



Ha det bra !

2010-01-10 @ 16:16:07
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0