Annother runner in the night

Fredag igår då. Började med en lektion i skolan och slutade med en rolig fest i rönninge.
Nämligen Carros och hennes två kompisars 18-års fest.
Det var en rolig kväll! Tog buss och tåg med grabbarna och Ida.
När vi kom fram var vi de första , och jag hatar att va först då blir jag så blyg haha.
Men det var inget problem sen.
Det var ett riktig bra dansgolv och gjorde några misslyckade försök att dansa,
dansar alltid ca 10 sek sen tröttnar jag. Alla andra dansa så jag saknades nog inte :)
Som vanligt hade jag ingen kamera så inga bilder togs :( sry.
Blev bilresa hem också, bra slut på kvällen!
Roliga kvällar som denna borde upprepras
MEN TACK SOM FAN FÖR EN ROLIG KVÄLL CARRO!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ingenting, det är det som är så jääääävla irriterande! Jag har verkligen inte gort henne nånting men ändå hatar hon mig haha :P



men det är lungt, för jag hatar henne:D

2010-01-16 @ 15:16:04
URL: http://mikaelakarolin.blogg.se/
Postat av: DAVID

bra slut på kvällen ;)

2010-01-17 @ 19:17:42
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0