Blinded by the light

Dagens tre upptäckter:

1. Södertälje är en liten stad där alla känner alla och snackar om alla.
2. Man ska helst ligga hemma och gosa när man är sjuk.
3. Hoppas inte för mycket.

Nu var jag nyss och hyrde Twilightböckerna på ljudbok, som jag planerat ett tag. Passade utmärkt idag eftersom jag kollade klart på Gossip Girls S2. Hoppas de är behagliga att lyssna på. En rolig upptäckt var att det så kallade "Ticksmongot" i Sommaren med Göran läser dem. Hoppas hon har fin röst.
Dåligt med dagen: Jag trodde typ att jag skulle få dubbla lönen vad jag fick.


Kommentarer
Postat av: josephine

NEEJ! det värsta som finns är när man får mindre lön än man räknat med. )det BÄSTA som finns är när man får mer) :( jag lider med dig

2010-01-14 @ 19:20:25
URL: http://josiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0