I got you babe

Jag känner mig sådär riktigt deppig just nu. Det spelar ingen roll att jag harft en skitkul helg, för när skolan kommer är den lätt glömd. Skolan är ritktigt jobbig och jag känner ingen motivation alls. Jag täckte hela tiden på höstterminen "På våren satsar jag som fan" men jag gör det inte alls. Jag orkar inte satsa och jag är så omotiverad på allting.

Jag vill va en sån där duktig tjej som direkt när hon kommer hem från skolan sätter på sig idrottskläder och ger sig ut och springer 1 timme utan att stanna och pusta varannan minut. Och sen när hon kommer in så pluggar hon och gör klart alla läxor och sedan kan lägga sig med gott samvete.

Jag känner att jag har inget att se fram emot heller. För nu är jag i mitten på min skolgång, jag har halva gymnasiet kvar. Och jag tror inte ett dugg på att trean kommer bli så jäkla mycket enklare, för då har vi geografi och religion, geografi verkar sjukt tungt. Jag vill bara skita i allt och hoppa av. Men skulle ångra mig så jäkla mycket. Men känns som jag verkligen inte pallar mer. Vill bara spola fram hela 2an. Skulle va sjukt nice.
Skulle verkligen behöva Florida resan NU NU NU!!!!



Kan jag inte få vara såhär jämt? Vara glad och helt mig själv på sommaren. I skolan är jag bara tråkig och trött

Kommentarer
Postat av: Joanna

mmmh känner precis lika dant.. fuck skolan

2010-01-18 @ 12:58:18
URL: http://joannagreen.blogg.se/
Postat av: DAVID

oj va emo

2010-01-18 @ 13:47:20
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/
Postat av: simon

ge inte upp elin jag tror på dig du fixar de!!

2010-01-18 @ 18:44:32
Postat av: hemlig peppare hähä

åh jag förstår exakt hur du känner, kände så när jag gick i tvåan, vet att alla säger "tiden kommer gå fort" och jag kan säga att det kommer den göra också! helt sant, fattar inte att man själv tar studenten snart.

Vet att det känns långt nu men snart är det sportlov,sen påsklov, (vårterminen går ju alltid snabbast)



se bara till att inte stressa ihjäl dig, och tänk på att gymnasiet är något ALLA kommer gå igenom (förutom de som hoppas av som sedan ångrar sig) lika bra att få det gjort :)

Stressa som sagt inte ihjäl dig och försök att njuta av tiden i gymnasiet för sen är det dax för livet :)

Livet är alldeles för kort för att må dåligt så man får göra det bästa av situationen och tänka att alla måste gå igenom gymnasiet :)



(långt inlägg men jäjä, hoppas du blir lite peppad)

2010-01-18 @ 22:09:49
Postat av: Niklas (gamla kollegan)

Förstår dig helt och hållet, en annan blev ju skoltrött i sexan liksom. Men det är bara att härda ut, trean går skitsnabbt, tro mig, du kommer säkert tycka att jag är helt jävla dum i huvudet nu men jag saknar fan tillbaka till skolan, man kom lite sent (3 timmar) i snitt tre dagar i veckan, fick lite skäll, man kunde slappa järnet, nu får jag sparken om jag bara ens funderar på det :p så njut istället av den tiden du har kvar för när du är klar med det så finns det ingen som någonsin kan tvinga dig att öppna en kartbok ;)

2010-01-19 @ 00:52:19
Postat av: J.K

PIPPI HAHAHAHA SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!

2010-01-20 @ 10:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0