Paparazzi

Igår kände jag nåt. Jag kände mig snuvig, men jag försökte låtsas som ingenting. Jag tänkte jag ahr int eont i halsen så då är det helt OK. Jag la mig tidigt med värmedynan och skulle sova bort det. Jag vaknar. Jag vaknar med halsont, OCH snuvan är kvar. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeej. Jag får inte bli sjuk, får absolut nte bli sjuk. Har en mycket viktig event i helgen. Carros 18-års fest! Går abslut inte att missa. Jag knarkar nog Echinaforce, ska tydligen stoppa förkylning. Om jag ligger död vet ni vad kag överdosera med.

Kommentarer
Postat av: DAVID

var du lite berusad när du skrev det här?

2010-01-13 @ 18:49:46
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/
Postat av: ids

you better not be sick, knarka apelsiner

2010-01-14 @ 09:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0