Situationen är så sjuk

Efter en fest är jag alltid extra trött två dagar efter, vet inte varför. Sängen var extra gosig och skön just idag när jag skulle jobba och jag kände att jag hade verkligen ingen lust. Försökte ringa runt och byta bort tiden, men icke sa nicke. Fick "glatt" gå till bussen. Eller jag stampade som en tjurig unge som inte fick leksaken i affären. Halvgrina gjorde jag med, mitt morgonhumör är så underbart. Det gick ganska okej på jobbet. Var inte så hemskt som jag anat. Tog dock ut min ilska på utropargrejen , den saken man ropar på i högtalarna. En person kom itne till kassan på 4 gången en annan ropa så jag klampa dit och tog i för kung och fosterland. Skrämde säkert iväg hälften av kunderna med mitt vrål. Nu äre väl tänkt att jag ska plugga Sam, MEN JAG VILL INTE. Vill dö när jag tänker på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0