all the crazy shit i did tonight

Jobbet idag var tufft. Jag fick lära upp två nya i kassan, samtidigt. Eftersom jag är en person med kort stubin och hemskt dåligt tålamod är jag inte en särskilt bra lärare. Det var mycket "Fan då" "Skit" "Åh jävlar". Stackars de barnen.

 Sen när jag kom hem kollade jag på brölloppet, de som snackar om att vi ska ta bort monarkin är bara avundsjuka för att de inte är kungligheter. Det var asfint och nu vill jag gifta mig. Drömmer om att Carl-Philip kommer och handlar hos mig imorgon och han blir askär i mig och vi gifter oss.

Sen mötte jag Ida och David på videon men vi hitta inget så vi drog in till stan och hyrde där ist heheeeeeee. Vi hittade en asläskig om en flicka, så Ida fick skjutsa hem mig. Snart SKA jag har köris. v29-31 ska jag köra hela dagarna med Aschur. GOOOO!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0