grease

Btw. Jag var och såg musikalen Grease igår på Göta Lejon, den sööög! Jättetråkigt vare. Men den var verkligen dålig. Huvudrollerna var Idol-Sebastian och Marie Serrneholt. Jag förstår verkligen varför inge gilllar henne i Melodifestivalen för hon har ingen utstrålning what so ever. Sebastian var enormt tråkig och o-snygg och hade ingen Danny-anda heller. De hade gjort om allt i hela musikalen så det var jättetråkigt. Höll på att somna ett tag där också.
En sak som var dålig också var att de använde otroligt grova ord, okej jag kan väl ett par jag med men jag tycker inte att det passade in i musikalen. De sjöng till exempel en hel låt om att Olla, eh? Det satt liksom 7-åringar där inne. Och som jag minns det sjunger de ingen låt om att Olla i musikalen. Nej den var inte bra alls. Inga bra låtar eller bra skådisar.
Besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0