it's a beautiful day

Idag har det varit en perfekt dag, här får ni se varför

*Sovmorgon till 10
*Vi hade redskapsgymnastik, äntligen något jag är hyffsad på
*Eng inställd, INGET TAL. Halleluja. Så en lektion bara
*Solen sken
*Jag och brudarna gick ner och käka Nancy's
*Sedan prommis med Idahoe och Niki

Inget gick fel idag, får det verkligen vara så?

Men dagens absouluta höjdis är att jag gjorde veg-pyttipana och den smaka precis som vanlig. Började nästan grina av lycka. Pyttis är nåt jag saknar enormt!


Kommentarer
Postat av: josephine

du var ju så fruktansvärt söt idag på gymnastiken när du skulle göra snurren. jag ville dö.

2010-03-11 @ 21:40:17
URL: http://josiea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0