peace and love people

Idag var en skön dag, ville ligga kvar och mysa i sängen men var stark och gick upp. I alla fall idag satt vi och pratade om festival. Jag TROR jag ska med på P&L. Men jag är ändå tveksam. Klarar jag av det? Eller kommer jag få panik och ringa och grina till mamma att hon ska hämta mig? Det som gör mig tveksam är att det är så snuskigt där. Tänk om någon välter en toa när jag är där? Tänk förnedringen att krypa ur. HJÄLP. Men jag ska samla styrka ända fram till Juni! Jag ska klara det. Med mina rosa gummistövlar klarar jag nog undan all spya, kiss och andra gosigheter. Men jag är taggad ändå för massa roliga människor ska dit och gaaanska så mkt bra musik!


+

= perfect fit? We'll see


Kommentarer
Postat av: Joanna

elin du borde! jag lovar det är inte så farligt som du tror, du kommer ha så kul att det inte spelar någon roll hur skitig man är :D

2010-03-22 @ 18:46:38
URL: http://joannagreen.blogg.se/
Postat av: DAVID

no

2010-03-22 @ 19:43:56
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0