my fat friend, but i like you

DAVID säger:
att komprimera filer för att sändas och packas upp på en finare plats
kuk
har du slängt dom?

eeelin' säger:
slängt vad
hahah jaaa de var ju äclikaaa

DAVID säger:
kakorna
nej fan jag ville ha dom
haschkakorna

eeelin' säger:
de smaka röv

DAVID säger:
nej
jag gilla
ta upp dom så kommer jag och hämtar
eeelin' säger:
vi har knytit ihop påsen

DAVID säger:
knyt upp den
fan elin jag sa ju jag ville ha
men du var för desperat till att sälja dom på gården till allla barn

eeelin' säger:
men jag tänkte inte på det. Tänkte bara på hur dålig jag var

DAVID säger:
fan dig
ta upp dom nu

eeelin' säger:
men de är borta david FATTA NO MORE

DAVID säger:
neeeeeeeeeeeeeeeJJJ
dom ska bara vara borta när dom ligger i min mage
annars inte

eeelin' säger:
släpp det nu fetto

DAVID säger:
käften nej
jag kommer och hämtar nu


Kommentarer
Postat av: DAVID

vadå? onödigt att slänga mat. jag är hungrig nu liksom

2010-05-25 @ 09:02:19
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0