oh heeeeell no

Nämen hejsan. Hoppas jag inte förlorat mina läsare? Jag är ju faktiskt på vacay. Anywaaays. Jag sitter nu på hotellrummet, rödsprängd som en kräfta. Jag kan inte gå normalt för mina knäveck är helt sönderbrända. Det hände igår när vi var på stranden, som ligger över gatan vid hotellet. Jag somnade på mage, men var endast i solen i två timmat och jag är knallröd. Sådär röd att folk glor på stan. Idag var vi i ett mall och shoppade. Folk glodde på mig och viskade till varann "Oh that poor girl". En gubbe bakom mig och vira sa: "You have to do something at that sunburn girls. It's pretty bad" Jag fnissa lite och sa "Yeah I know..." Men helst hade jag sagt "BITE ME" eller "Fuck off", men han ville väl va snäll. Jag har känt mig som ett missfoster hela dagen, så jag tröstshoppade! Det var bland annat:

* Rosa uggs (gäller ju att samla på sig inför vintern!)
* Hatt
* Shorts
* Klänningar (ofc)
* Vita linnen
* T-shirts
* Lösögonfransar

and so on and so on.

Vi var också på Universial Studios häromdagen. Det var roligt, men sjuuukt varmt. 37 grader hela dagen. Jag mådde sjukt dåligt hela dagen pga värmen, nu klagar jag inte men det var verkligen hemskt. Efter varje tur på en karusell fick vi ta paus med vatten i skuggan. Det var i orlande vi va, och nu är vi i fort lauderale. Imorn drar vi vidare till Miami! Nice. Sen har vi inte bestäm hur det blir sen.

Sjuk grej btw. Igår såg vi en snubbe som var ute och gick med sin gula orm över axlarna. Sött.

Nu kollar jag på min absoluta favvo serie Teen Mom, fortsättning på 16 & pregnant. Och ikväll senaste avsnittet av the hills yesyeysyes.

Ha det bra alla hemma. XOXO


Kommentarer
Postat av: DAVID

sluta klaga på värmen det är fan 27 minus här igen:( and you better buy me something biatch

2010-05-05 @ 17:09:09
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0