Oh Sherrie I'm in loveeee

Nu är jag hemma! Egentligen borde jag sovit en hel natt, men jag kan inte sova på plan. Jävla långa ben... Ni korta har det bra. Men det fanns skojsiga filmer på planet, sen kan man alltid reta Vira ett tag. Det funkar några minuter. Men nu är jag hemma i alla fall. Jag måste dock rensa ur min garderob på massa om jag skå få plats med allt. Nooooooooo! Jag orkar inte packa upp nu heller, jag har packat upp alla nya klänningar. Resten får vänta för jag vill ut! Orka att man måste ha jacka på sig, har inte använt det på 2 veckor. KOM SOMMARSVERIGE.

PS. Det som är dumt är att jag är inte brun alls i fejset utan på magen av alla ställen. Den kommer ju inte synas först i Juni typ. Damn. Vilket problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0