Baby loves a dance in the dark

Idag drog jag mig en sovmorgon för att jag var så trött, efter en helg med på tok för mycket sömn (borde det inte vara tvärtom då?)
Kom till skolan i alla fall då vi bara hade en lektion, Svenska. Fick veta att jag fick VG på mitt tal, vilket gjorde mig hyffsat glad med tanke på att jag skrev det på en timme kvällen innan. Dock grämer det mig lite att jag kunde fåt MVG om jag bara hade kunnat det lite bättre utan till...
Sedan efter skolan hängde jag med Jonis Galonis. Såg världens sämsta film, fortsättningen på 30 Days of Night, som jag älskar. Denna hatade jag. Sjukt dåliga effekter och skådisar. Hade också bytt skådisar helt och hållet. Lack man blir. Sedan jobbade jag, som vanligt på måndagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0