Her boyfriend says she's a mess

0ä¨'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''+Jag är uppe! Detta8*+

Aaa det där var ju då Alfons fel. Han är uppmärksamhetsberoende så han la sig nyss på datan och höll på. Puttade bort han, så nu sitter han med ryggen mot mig och surar. Fine.

Jag börjar om:

Jag är uppe! Detta är galet. Jag brukar i vanliga fall kliva upp vid den här tiden på dygnet. Men idag klev jag upp 06:20 och tog mej en dösch. Och nu har jag inget att göra? Äta frukost? Ne. Städa huset? Ne. Plocka ur disken? Ne. Så jag sitter här.
Idag har jag mina nya lebb-brallor med! Hittade dem på Malmö för 200:-, (en anledning varför inte Malmö suger fullt ut). Sen idag vet jag inte vad dagen bjuds på, eller jo det snuskiga svensk-talet, nooooooooo. Sen har jag massa bröd att ge till ankorna i dammen. Well well, nu ska jag borsta tänderna och shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0