Mys dag

Idag var en väldigt bra dag. Vaknade inte astrött, som jag borde gjort för jag kan inte sova nu för tiden! Måste hitta mig en ljudbok att somna till igen. Det var nice tider. Sedan bar det av till skolan för nationellt prov i Svenska B. Jag var inte taggad eller otaggad, helt neutral. Gjorde provet på ca 3 timmar, André stod utanför och peka på klockan när jag skrev rent. Han e så underbar. Sen drog man till matsalen och hem sen. Erbjöd André tak över huvudet i 30 min för att hans tåg gick då. Vi provsmakade choklad som kommit från pappas vän i Australien. Många goda överaskiningar och några kräkreflexer blev det. Sedan gick André och nu lagar jag mat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0