Happy Holiday

Ååååh vilken underbaaaaaar dag. Idag tog jag ett bussen hem, wonerful wonderful. Sen har jag legat här och kollat på Saltkråkan och garvat åt alla fula ungar. Vet inte vem jag hatar mest, Stina, Pelle eller Tjorven?

Ikväll är det premiär för Vampire Diaries, som jag och mamma längtat! Sen ska jag signa mig på gymmet med. Nu tror alla att jag blivit värsta nyttiga tjejen nu när jag pratar om dieter och gym, men nej nej. Jag är fortfarande samma feta tjej som är instängd i en giraffs kropp.



OCH I MORN ÄR JAG LEDIG!


Kommentarer
Postat av: fridelinen

vi pratade om saltkråkan vid middan! vi tyckte tjorven var mest irriterande.. som när pelle säger att han har en önskesten och han önskar att hans syskon ska komma hem från sjön som sitter fast i dimman. men tjorven önskar sig 10 chokladglassar "nu med detsamma" även fast hennes syskon också sitter fast på sjön.. egoistiskt fetto? ;) fast sen kom jag på att stina sålde skrållan för 25 öre så hon kunde roffa i sig en chokladboll. så aaa...

2010-10-14 @ 18:55:47
URL: http://fridelinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0