Sorry I cannot text you I'm kind of busy

Sitter här med en orolig känsla i magen, känns inte bra alls. Prova proviva kanske? Hatar min paranoia. Idag är andra dagen på min 5-dagars-arbetes-grej. Alltså att jag ska jobba 5 dagar i rad. Behövs för jag är fattig och sparar samtidigt. Min plan är att Ida och jag ska roadtrippa i Usa nästa sommar. Och jag planerar på att spara till 30.000 så det är väl bara börja spara som sjutton då.  Vill tillbaka till San Francisco!! Slår New York och alla städer som finns.

For those who come to San Francisco
Summertime will be a love-in there
In the streets of San Francisco
Gentle people with flowers in their hair


Kommentarer
Postat av: idahoe

yayay :) keep on workin

2010-11-01 @ 07:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0