Baby you know you never do wrong



Idag var en chill dag, förutom att jag blir så fruktansvärt arg på skolamtsalen. De serverar sådan pissig mat att man blir galen. Idag skulle man få nån gryta med ris om man var vegiterian. Sen när man kommer ner är riset slut och det finns bara potatis och blomkålssoppa. Hur mätt blir man på det?
Man får absoult ingen energi på skolmaten. Den här veckan har jag somnat på två lektioner, och det är inte för att jag är en slacker utan det är för att jag helt enkelt inte kan hålla upp ögonen. Men har man inte energi så.

Sedan mötte jag pappa uppe i sthlm. Såg Bill Skarsgård på Friday's. Fundera på om jag skulle gå fram och fria men kom på att jag inte är säker på om jag är gifta-mig-typen. Så det fick va. Sedan lite senare gick jag förbi Josefin Craaford som gick med sin lilla hund. Coolt. Pappa och jag köpte Sushi sen och gick på nångon pub. Soft att gå med farsan, man behöver inte legga sig ;)

Sen kolla vi på Idol när vi kom hem.

Jag: Om den där jäveln går vidare får jag ett hysteriskt anfall.
 Pappa: Det får ju du alltid.
Jag: Jaa men... nu får jag ett extra stort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0