Love and other drugs


Hemma från bion nu. Den var helt okej tycker jag. Jake var med, men jag har insett att han är för snygg för min smak. Han är ju sådär självklart snygg, och det är ju inge kul? Han var vackrare i Brokeback Mountain, ung, söt och kär i världens vackraste. Kan inte Heath komma tillbaka så de kan bli tillsammans? Fanns inget finare par än de två, vet att de vart kära med. Sitter och sngelar lite på melodifestivalen, har blivit ganska trött på skiten. Förut var jag så insatt att jag grät när Måns Zelmerlöw gick vidare. Av ilska alltså. Vad resten av kvällen bjuder på får jag se helt enkelt. Imorgon blir det jobb hela dagen, är otaggad som tusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0