I'm a little drunk and I need you now

Nu känns allt så underbart bra! Endast en lektion idag, sedan fick vi reda på att Geografin är inställd och även imorn vilket gör att provet är framskjutet fram tills tisdag! Och vi behöver inte gå på engelskan därför och psykolgin är slut för terminen. Igår låg jag och grät i soffan och idag ligger jag nästan och skrattar. Humörsvägningar? Kanske. Men det är ju trevligt att småsaker som att slippa en dag i skolan kan göra allt så bra. Jag är lätt att göra glad, kan ju va bra för vissa att veta. Dagen skulle va helt perf om jag inte skulle till tandläkaren och fixa mitt hål. Får välja att laga det eller göra en rotfyllning? Hmm. Efter det ska jag träffa Jonathan som jag inte sett på ett tag. Trevlig tjej jag kommer va, nerdrogad. Men det är väl så man ska va? Hähä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0