I'm so dead right now

Shit känner mig döende. Jag var ute och gick med Elvira förut och nu kom jag precis ur duschen. Allt är varmt och jobbigt. Min kropp känns förstörd, varför måste man röra på sig? Det är ju bara jobbigt. Men har fått något gjort av denna värdelösa dag, har inte gjort nånting egentligen.
Nåt om händer imorn är att jag ska klippa mig alla fall, vilket jag inte gjort sedan början av sommaren. Då klippte en kärring av halva håret och förstörde det och jag grinade i en vecka. Vi får se hur det går i morgon. Är lite nervös, men det blir säkert bra. Har fått planer för helgen i alla fall, maskerad! Älskar maskerader och klä ut mig. Dock har jag jobb i helgen, vilket suger. Nej men nu ska jag nog fixa naglarna och sedan fixa klart i mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0