Nyårslöften

Jag har aldrig haft ett nyårslöfte faktiskt. Jag älskade godis för mycket för att ge upp det för ett år för att få 1000 kronor av päronen när jag var liten, som alla andra barn gjorde det. Älskar läsk för myket för att ge upp det också. Och att börja träna är för jobbigt så det har jag heller aldrig kört med. Som sagt är jag inte bra på löften så i år börjar jag med ett mini-löfte:
Att inte ha lösögonfransar för ofta, mina egna har slitits bort på grund av min konsumtion. Har fått skäll av mamma och pappa att jag måste sluta, pappa utbrast till och med "Du är ju fan beroende". Sant att jag är. Me4n det är så roligt att exprimentera och prova på olika sorter för att se hur olika ögonen kan se. Men detta måste få sitt slut. Men kom övererns med Jon att jag får ha en gång i månaden. Okej deal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0