Wibbly wobbly jelly shots

Sitter här och är värsta happy tjej! Igår beställde jag Jello, som jag ska göra jelloshots av! Fick formar av Kebabvira i julklapp och recept till, så det var bara jellon som fattades. I helgen ska det provas. Sedan upptäckte jag ett mail från min psykologi lärare att jag fått MVG i psykologi!!! Vart så sjukt glad. Fick ett mail förra veckan som sade att jag fick VG vilket gjorde att jag deppade ner mig, men sedan påminde jag henne om en kompletering jag gjort och då ändrade hon mitt betyg från VG+ till MVG-. Det lönar sig ibland! Imorgon ska jag på Andrés coola bands spelning med massa finisar. Det är ju lillördag imorn så kanske blir nåt roligt utav det.



Kommentarer
Postat av: david

jävlar vilka rattar!!!!

2011-01-25 @ 18:23:38
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/
Postat av: thilda

HAHAHAHH david..



jag försökte dricka såna där jellyshots förut men spydde för det va det värsta jag någonsin haft i min mun :''( hatar gelé

2011-01-25 @ 22:41:58
URL: http://thildss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0