Back to the 80s

 I helgen var jag i örebro, då min kusin Ellinor hade 18-årsfest. Det var trevligt att träffa lite nytt folk för en gångs skull, men också lite scary. På fredagen gick vi först på stan lite, sen gick vi på Olearys och avnjöt Emelies personalrabatt. Hittade en ny favvodrink, White Russian. Sedan gick vi på bio och såg Harry Potter filmen. Den bästa av dem alla tycker jag, spännade och händelserik. 
Vart uppringd förut om ett jobb jag sökt och ska på intervju på torsdag. Läskigt, men hoppas jag får det. Är desperat efter jobb nu när det inte blir plugg. Idag ska jag och Jon troligtvis på bio och se Baksmällan II. Blir vår första bio tillsamans, vi är så galna nu förtiden. Gör massa nytt, middag, bio. VAD HÄNDER HÄRNÄST?
 
Våra galna outfits beror på 80-talstema på festen. Skippade dock kjolen när jag insåg att ingen annan klätt ut sig typ. Fucking bönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0