It's all part of the plan

Shit det var ett tag sen. Ett jävla tag sen. Har inte orkat gå in på datan på ett tag för känner att jag inte haft något ärende till den. Men nu har jag ju det. Idag har jag sökt 5 jobn. Jag har skrivit 5 olika personliga brev. Nu är det på allvar. Galet. Så jag tänkte eftersom att jag måste va inne och kolla mailen nu varje dag med tanke på alla jobb så whata hell, då kan jag ju lika gärna börja blogga också. Plus att pappa fixad världens dataskärm och ett asnice tangentbord till mig vilket gör det roligare att sitta vid datan.

Jag tycker att jag har vart duktig idag. Tagit tag i framtiden. Mamma och pappa frågar hela tiden om högskolan. Men jag känner att jag orkar verkligen inte tänka på den. Har vart skoltrött i 5 år. Plus att jag haft ett halvår extra av stress än alla andra då jag gick skola i USA med betyg... Så jag tycker jag förtjänar ett sabbatsår. Jobba, tjäna pengar, resa. Jag vill resa till USA, Australien eller England kanske. Men inte sätta mig i skolbänken om en månad. Fyfan. Imorn vill jag hitta på något roligt i alla fall. Får se vad det blir. Pöss.


"Everybody looses their minds"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0