All I want is everything


Jag sitter i min gosiga säng som har rena lakan och tinar upp! Var ute nästan naken i en timme och tog kort. Jag tror att bilderna blev bra, Desiree verkade nöjd i alla fall. Klänningarna var superfina och sat väldigt bra, men gud vad kallt det var. Stod och bytte om bakom en liten stuga precis vid vägen, så om någon åkte förbi och såg en blek ranglig naken tjej så var det jag.

Igår var jag ifall hemma hos Vira och Andrea på fest. Det var trevligt att träffa lite nytt folk som jag inte gör alltför ofta. Sedan tog jag bussen till Sinners och träffade André och Jon. Efter mycket om och men gick vi in på Sinners. Det var en helt okej kväll. Är inte bakis alls idag i allafall, vilket jag heller inte brukar bli.
Snart kommer i alla fall Jonathan hit och har bakissöndag med mig. Förutom att vi inte är bakis.


Kommentarer
Postat av: david

du var verkligen jätteful på bilden

2011-03-28 @ 09:49:03
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/
Postat av: ANONYM

ANONYM/ Elin slutfaced hoebag Skoglund

2011-03-28 @ 18:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0