I just came to say hello


Jag sitter här helt utmattad efter att Noel har vart här . Även fast vi spelade data-spel är jag alldeles slut. Tragiskt som det är ligger jag på samma mognads nivår som min 10-åriga kusin och garvar åt cp-humor,  bajs och allt det där simpla som ingen annan skrattar åt. Vi spelade Zoo Tycoon, ett spel där man gör djurparker och vi vart osams över att jag sålde våra nyfödda djur till "Äckelgubbar som plågar ihjäl djuren med att göra experiment på dem". Jag försökte förklara för han att det var endast för "Businessen" men det visste han inte vad det var. Tydligen brydde jag mig inte om djuren. Anyways, har ont i magen av allt skratt och är trött. Är inte van med vilda ynglingar hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0