I know that I've got issues, but you're pretty messed up too


Det var en väldigt skön dag i skolan. På filosofin diskuterade vi filmen Matrix, första gången jag vart "aktiv" på den lektionen. Efter lunch satt vi och solade hela rasten, gäller att pressa varje dag nu fram till studenten nu när det inte blir en USA resa som bygger upp brännan... Efter det kom jag äntligen igång med FN-rollspelet. Thank God. Har till och med haft mardrömmar om det. Efter skolan gick jag lite på stan och köpte lite stuff. Väl hemma gjorde jag Wok till mig och Pappsen och nu ska jag snart ut och gå med Ida.

Vill bara tillägga att ibland älskar jag verkligen vissaa delar befolkningen! BTW sa jag älskar? Menar hatar 


Kommentarer
Postat av: mikaelak

tjejer och skitsnack <333333 Loooooveeeeeeee

bästa jag vet

2011-04-01 @ 19:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0