Inject me baby, I'm a free bitch



Dagen började med en sovmorgon och en dusch. Gillar inte dusch på morgonen, man är så frusen när man går ut sen. Sedan bar det av till skolan för att jobba med datorer hela dagen. Under dagen sjöng vi gamla godingar som var poppis när vi var barn, vi snackade om vilka som är heta i Disneyfilmerna och solade och åt godis. Jag kom fram till att lejonet Scar är hetast och Frida har en grej för Robin Hood. Mickis tyckte vi var sjuka i huvudet. Galet skönt var det alla fall att sitta och sola! Solar man varje dag lär man ju va hyffsat fräsch till studenten. Vi avgörde också vem som var snyggast med underbett, jag vann hihihi. Mina käkar är inte så smidiga så det var nog därför. Efter skolan våldgästade jag Jonathans hus. Det var trevligt. Sen övningskörde jag. Det gick skitdåligt. Efter det våldgästade Anni och David mig. Gillart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0