Walk, walk fashion baby



Det var en grå och trist dag idag. Ingen sol. Märktes på allas humör. Vi hade fått smak på The good life. Dagen började med veckans shit-lektion: Filosofi. Lektionen som är som ett fängelse. Man sitter bara av tiden, stirrar rakt fram. Efter lunch satt Alexander och André och snackade om hur kinserna flår tvättbjörnar levande. De knäckte mig och jag började gråta. I kafeterian. Inget stoppar mig! Det är verkligen sjukt hur hemskt djur i världen blir behandlade. Mår illa när jag tänker på det.

Efter skolan lockade jag med mig Jonathan på stan, det var inte så svårt. André följde med ett tag också. Jag ville hitta Uncharted 2, eftersom jag klarat ettan men det fanns inte i affären. Jag behövde lite nya kläder också, känner att jag inte har något kul att ha på mig. Behövde lite nya toppar så det blev lite sådant. Kläder gör mig glad. Får alltid ett rus i mig och blodet pumpar för fullt. Efteråt på bussen höll jag på att somna, blir så när adrenalinet försvinner. Imorgon är det fredag med potatisbullar i skolan. JIPPI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0