Fucking mistakes

Ibland blir man riktigt jäkla förbannad på sig själv och ångrar sig som fan. Detta handlar då om en kjol. Jag köpte kjolen i 9:an skulle jag tro. Det var en typisk skoluniform-kjol. Svart, med veck och en liten rosett. Vid varje garderobsrensing höll jag alltid upp kjolen och tänkte "Nä nu slänger jag skiten", just var den var jobbig att hänga upp och svår att matcha utan att man såg barnslig eller horig ut. Men varje gång behöll jag kjolen och tänkte "Nej dey kommer säkert vara någon gång i framtiden då jag vill ha kjolen. Men till sist vid en garderobsrensning slängde jag den.
Och nu vill jag ha den. För nu har jag insett hur man kan matcha den. Är inte det så typiskt?


Ungefär en sån här kjol, fast i mocka typ och med en rosett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0