Jag saknar dig, jag hatar dig

Ida och jag var på bio idag och såg Jag saknar dig. Jag hade hört att skådisarna var dåliga, men trodde ändå det bra manuset skulle väga upp det. Det gjorde det inte. För dessa skådisar, och då menar jag alla skådisar i hela filmen, var helt värdelösa. Överdriver inte nu, utan hela biosalongen satt och skrattade under begravningen i filmen när det säkert var meningen att det skulle vara jättesorgligt, men det gick inte att se på grund av det dåliga skådespeleriet. Och jag tror inte man kan skylla på att vi säkert är för gamla för filmen för att den handlar om 14-åringar, och det var däför den var dålig, för att Fucking Åmål som gjordes för 13 år sedan handlar om 14-åringar också.

Blir rädd över hur dålig filmen var. Var beredd att gå ut från salongen flera gånger för det var så pinsamt. Ångrar att vi inte gick och såg Smurfar 3D. Jag var redo för att grina som fan, men det var inte ett enda ögonblick som det ens fanns en chans till tårar. Tycker synd om författarna till boken som tydligen ska vara jättefin, att deras verk blivit våldtagen. Usch. Tror min preformance i 1:an som Phocahontas på grundskolan var mer anmärkningsvärd än detta skräp.


Kommentarer
Postat av: thilda

det som är mest awekward är att dom som är huvudrollerna som ska spela fjorton är 21 :S

2011-09-10 @ 20:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0