I know why they call him the joker


Nu sitter jag på jobbet och har det lite lugnt atm. Så tänkte mig ett inlägg eftersom det var so long ago. Idag fyller min mami år så hela släkten kommer på middag och marängtårta (som jag gjort såklart).
Länge sedan släkten var samlad, har saknat dem. Imorgon har farmor kalas också och på kvällen blir det lite vindrick och Jesper också. Nice helg!
Så vad har hänt sen sist då? Hmmm mitt kontrakt där jag jobbar går ut i Mars så är utanjobb från 31 Mars, what to do? Har sökt lite men vet inte.. Är man sugen på plugg i höst? Dunno
Har i alla fall en tröst att jag och Jonathan åker till Aiya Napa 13 Apriiiill! Sjukt nice och skönt. Och nej vi ska inte parta. Vi ska sola och bada men det var en billig resa till Partystaden hehe. Får vi se om förhållandet klarar att bo ensamma i en vecka i sträck med allt vad det innebär. Spännandeeeee.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det står fortfarande att du är 18 på din bloggs startsida. du är vel 20 bre

2012-08-09 @ 18:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0