Kidzzz

Som vissa vet så är jag inte så jätteförtjust i jobbiga barn, men Noel min kusin han är en riktig höjdare han.
Barn kan verkligen vara skitroliga ibland.
När vi satt i bilen alla tjejer + Noel så frågar jag Paula.

Jag: Är inte Niki ditt bästa köp Pua.
Pua: Jo, hon är ju söt.
Noel: Fast ibland säger mamma att hon vill sparka iväg henne som en fotboll så långt hon kan.
Hahaha.

Noel: Elin vem hejade du på i melodifestivalen utom EMD?
Elin: Emilia tror jag.
Noel: Men efter henne då.
Elin. Hmmm, hon med Snäll snälla kanske?
Noel: Tycker inte du hon är lite dum när hon säger " Men jag skiter i det " ?
Elin: Haha nej jag tycker det är roligt.
Noel: Vem hejade du minst på då?
Elin: MÅNS
Noel: Men efter han då?
Elin: Haha men jag vet inte.

Jag kommer ihåg från min tid vad frågvis vissa var haha.


Kommentarer
Postat av: Oggy

ohhhhh, jag älskar barn!! Roligt att han frågade vem du gillade minst efter den du gillade minst (Skum mening).



Och din blogg var cool, när jag gick in här var det en enda stor bild av dig, imponerad. :)



Hejdå

2009-04-22 @ 00:55:53
URL: http://oggyl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oggy:

Haha jag älskar vissa barn ^^ Tack :) det är faktiskt den första jag gjort själv :) Fortsätt läsa så blir jag happy :)

2009-04-22 @ 14:40:16
URL: http://eeelinskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0